سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین دانش لا اله إلاّ اللّه است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مهندسی تولیدات گیاهی

بررسی مقایسه ای چای سبز و سیاه



بنا بر آخرین تحقیقات ، به شما توصیه می کنیم که مصرف چای روزانه خود را به ? فنجان برسانید تا از خواص قابل توجه آن برای سلامتی ، که شامل کاهش خطر بیماریهای قلبی و انواع خاصی از سرطان است ، بهره مند شوید و خبر خوش این است که « چای سیاه » شما درست به اندازه « چای سبز » این محبوب متعصبین تندرستی و بسیار بیش از چای های گیاهی برایتان مفید است .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سجاد عابدی 89/11/16:: 10:43 عصر     |     () نظر

گوجه فرنگی از جمله صیفی جاتی است که به دلایل فراوان کشت آن قابل صرفه است. زیرا این محصول در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و آنجا که به صورت اصلی وجود ندارد به صورت رب گوجه باعث خوشمزگی غذا می شود.به همین دلیل است که در کشت گوجه فرنگی واریته هایی در نظر گرفته شده است که دقیقا با شرایط مصرف گوجه فرنگی مطابق است. گوجه فرنگی ریز در اندازه های ? تا ?? گرمی و همین طور گوجه فرنگی هایی با اوزان تا ??? گرم تولید شده است که به خاطر استفاده از تکنیک های جدید علاوه بر مقاومت بالا در برابر بسیاری از ویروس ها و بیماری ها استعداد دوام و تازگی را تا مدت طولانی دارا می باشد. شایان ذکر است که علاوه بر تنوع شکل و اندازه رنگ های زرد و نارنجی به کمک گوجه فرنگی های قرمز آمده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سجاد عابدی 89/11/14:: 10:47 عصر     |     () نظر

:  مبدا شانکر مرکبات احتمالاً آسیای جنوب شرقی  است و دامنه ی انتشار جغرافیایی آن به رغم اعمال غرنطینه ای رو به افزایش است   . شانکر تیپ   A در بیش از 30 کشور آسیایی از جمله ایران ، جزایر اقیانوس هند و آرام ،  آمریکای جنوبی  و ایالات متحده آمریکا شیوع دارد . همه گیریی های تا حدودی ضعیف این  بیماری در استرالیا ، نیوزلند ، آفریقای جنوبی و  فلوریدا با موفقیت ریشه کن شده  اند . با این همه گاهی در فلوریدا و قسمت های شمالی استرالیا و بعضی از نواحی برزیل  و اروگوئه بروز می کند   .

در دوره ای که شاخساره های درخت مرکبات و میوه  های جوان رشد می کنند ، اگر هوا گرم باشد و باران ببارد شانکر مرکبات شدید است   ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سجاد عابدی 89/10/7:: 1:22 عصر     |     () نظر